Glostrup Park Hotel og Restaurant La Cocotte tilbyder fantastiske festlokaler til netop din firmafest. Samtidig giver vores velrenommerede køkken og vinkælder jer sikkerhed for, at også den gastronomiske del af oplevelsen er i top.
Om I bliver 20 eller 300 personer, kan et af vores smukke lokaler danne rammen om jeres fest. På hotellet finder I Vinterhaven, der på trods af sit navn, er lige så skønt et lokale om sommeren som om vinteren. Vinterhaven har direkte udgang til hotellets hyggelige gårdhave. I Orangeriet finder du vores lokaler med adgang til Byparken.
En firmafest er en vigtig begivenhed, som alle gæster ser frem til. Derfor er det vigtigt, at I vælger netop de rammer, der bedst lever op til jeres ønsker og forventninger.
Vi giver dig gerne en helt uforpligtende rundtur i huset, hvor du kan se vores faciliteter og hvor vi tager en snak om lige netop dit behov til din fest. Vi hjælper gerne med at skræddersy din firmafest.
Vi afholder rigtig mange fester hvert år og ved hvad der skal til, så I på forhånd føler Jer trygge, når I overlader en fest i vores hænder.
Vi vil glæde os til at byde velkommen på Glostrup Park Hotel og i Restaurant La Cocotte
Når i afholder jeres firmafest hos Glostrup Park Hotel, er der mulighed for overnatning.
Alle værelser er lyse og møblerede med præg af den skandinaviske stil. Samtlige værelser indeholder minibar, hårtørrer, kaffe/te, fladskærms tv med satellitprogrammer, separat badeværelse, mørklægningsgardiner samt internetadgang. Læs mere her
Vores arrangementer er baseret på et vist antal timer.
Ved evt. forlængelse af festarrangement betales kr. 998,- pr. påbegyndt time, pr. tjener, samt forlængelse af valgte bar arrangement pr. gæst på pågældende tidspunkt.
Vores arrangementer kan ikke forlænges til senere end kl. 03:00, hvor alle gæster skal være ude af lokalet.
Der betales et reservationsgebyr, ved reservation af lokale. Dette modregnes på den endelige faktura.
60 dage før arrangementet betales 75% af det samlede beløb i depositum. Efter arrangementet sendes en faktura på det resterende beløb.