Der er mange tråde, der skal samles, hvis din konference skal være en succes.
På Glostrup Park Hotel tilbyder vi professionelle mødefaciliteter i en international og afslappet atmosfære. Vores erfarne konferencekoordinatorer rådgiver dig omkring alle de forudsætninger, der gør arrangementet til en succes.
Derudover tilbyder vi udlejning af lokaler til præsentationer og udstillinger.
Vi står klar med ialt 26 mødelokaler og kan huse mellem 10 og 300 personer til konferencer, møder og mindre udstillinger.
Formiddagspause med brød, pålæg, kaffe, te og juice
Frokost med 1 vand
Eftermiddagspause med hjemmebagt kage, kaffe og te
Udvalg af sunde snacks i lobbyen hele dagen
Kaffe/te og frisk frugt i lobbyen hele dagen
Standard AV-udstyr
Plenumlokale
Formiddagspause med brød, pålæg, kaffe, te og juice
Frokost med 1 vand
Eftermiddagspause med forplejning som ønsket – fx hjemmebagt kage, kaffe og te
Udvalg af sunde snacks i lobbyen hele dagen
Kaffe/te og frisk frugt i lobbyen hele dagen
2 retters inspirationsmenu og kaffe
Overnatning i enkeltværelse med stor morgenbuffet
Standard AV-udstyr
Plenumlokale
I skal ikke tænke på teknikken i forbindelse med jeres konference – vi sørger for at alt fungerer.
Vi tilbyder:
Gratis Wifi
Bærbar pc’er
Projektor
Videokonferencer
ZOOM konto
Blokke, penne, whiteboards, flipoverpapir mm.
Vis a vis det eksisterende Glostrup Park Hotel finder du 14 af vores 26 formålsindrettede mødelokaler i alle størrelser, samt en restaurant der i sin fulde længde giver en fantastisk panoramaudsigt ud over den smukke park med søen i baggrunden. Alle mødelokaler har dagslys og flere har direkte adgang til Byparken.
Konferencebygningen, Orangeriet indeholder alle de faciliteter der skaber det perfekte konferencecenter og de naturlige rammer for dit næste arrangement.
I maj 2016 åbnede vi for sidste etape af vores byggeri. Denne etape indeholder – udover 9 konference- og mødelokaler – 54 værelser, ny reception og lobby, lobby bar og ikke mindst renovering og genåbning af Restaurant La Cocotte.
De 9 mødelokaler i direkte forbindelse med receptionen har alle dagslys og er indrettet moderne og med al tænkeligt AV-udstyr. Det største lokale rummer plads til 290 personer i biograf opstilling. Lobbyområdet danner et naturligt område for mindre udstillinger i forbindelse med mødelokalerne.
Vi råder over et antal gratis parkeringspladser rundt om hotellet. Se kort her over parkeringsmuligheder.
Vores nærmeste nabo er den flotte Bypark, som vores gæster kan bruge til både walk and talk, en omgang rundbold eller måske en kreativ pause med mulighed for at trække lidt frisk luft.
Er du ikke den store Ole-opfinder, når det kommer til kreative og inspirerende pauser, har vi nedenfor et par forslag samt en præsentation af vores samarbejdspartner indefor Team Building, som vi ved, er garant for en oplevelse, både du og dine mødedeltagere vil huske.
Læs mere om en inspirerende pause her.