Glostrup Park Hotel - Hovedvejen 41 - 2600 Glostrup
43 96 00 38
Book nu
Net Promotor Score – hjælp os med at blive bedre

Her på Glostrup Park Hotel har vi siden 2015 arbejdet med begrebet Net Promoter Score (NPS).

NPS er udviklet af den amerikanske forfatter og forretningsstrateg Fred Reichheld i samarbejde med Harvard University. Han er anerkendt som den førende forsker og rådgiver indenfor kundetilfredshed- og loyalitet. Hans kunstgreb består i, at have forenklet kundetilfredshedsundersøgelser, så kunderne faktisk svarer – og tilmed svarer både ærligt og hurtigt.

NPS bruges i mange brancher, og er særligt velegnet til virksomheder i servicebranchen, hvor det er os, som mennesker, der leverer en stor del af produktet.

Når I er her som gæster i huset, spørger vi om jeres oplevelse til vores hotel og produkt. Vi tager jeres respons meget seriøst, da vi bruger feedback’en til at give jer en endnu bedre oplevelse næste gang I kommer.

At vi så kan benchmarke med vores kollegaer i branchen gør det hele lidt sjovere.

Som konferencegæst på Glostrup Park Hotel bliver du mødt af et postkort i konference lokalet, enten ved ankomst eller efter frokost. Her spørger vi om din e-mail adresse for at kunne sende et spørgeskema omkring din oplevelse som gæst på Glostrup Park Hotel. Bemærk, at e-mail adressen bruges udelukkende til feedback.

I spørgeskemaet vil du blive bedt om at give en karakter mellem 1 og 10, for din samlede oplevelse hos os. Ud fra dette første valg, vil du få stillet yderligere 5-6 spørgsmål om din oplevelse hos os.

Tilbagemeldingerne samles i vores NPS system, hvor vi daglig følger op på de tilbagemeldinger vi får.

Men hvilken feed-back er det så vi får? Her et lille udpluk af tidligere gæsters kommentarer.

”Et rigtigt godt sted at holde møde, nemt at komme til og fra. Rigtig god frokost og forplejning i pauserne”

”Succes. Masser af positive tilbagemeldinger fra mine kolleger. Det fungerede næsten 100 % :-)”
” Fint og altid en god oplevelse at holder møder hos jer”

” Enhver mødeansvarligs drøm; der er styr på det hele og man kan koncentrere sig om at være til stede. Tak!”

Er der specifikke kommentarer fra gæsterne i spørgeskemaet, både ris og ros, følger vi selvfølgelig på dette. Både til gæsten, men selvfølgelig også til den afdeling i huset, som henvendelsen drejer sig om.

Vi ved, at vi altid kan blive bedre – så vil I ikke hjælpe os med det? Husk at udfylde det lille postkort og efterfølgende det tilsendte spørgeskema, når du er i huset.

Vi glæder os til at se jer på Glostrup Park Hotel.

Comments are closed.